BISING la KIAM bodoh!!

Sangat bising ok kat KIAM ni sekarang.. Bunyi gerudi yang buat jantung aku rasa sakit macam nak tersembul keluar.. Dahla semalam hari Ahad pun dorg nak wat kije gak.. Setan betol!!
Yang paling sakit hati semalam, selamba yaya je pekerja2 jongos tu keluar masuk blok pompuan tanpa pengawasan makcik2 staff! Siot ke tidak itu?

Bahaya ke tak tu??

Yang aku tak paham, nape tak nak tunggu cuti 3 bulan nanti baru buat..tau tak orang nak duduk asrama tu nak rehat bila balik dari kelas, nak study, nak buat esaimen.. Bodoh!
Pengurusan yang tidak bijak dan menyusahkan. Dahla mase Earth Hour 28 Mac ni, masa sepatutnya 1 Malaysia kena bergelap untuk support program tu, boleh plak pihak pengurusan KIAM ni nak buat Dinner sempena Gotong Royong di pagi hari nya.. Hmm.. Tak tau la kata apa..~

Post a Comment

11 Comments

  1. haha....sabar beb....nak buaek camna...yang penting jaga diri ko tuh....


    bahaya tu baii....


    cuba pakai cawat besi..dan jangan main tepi kabel elektrik...


    hahahha

    ReplyDelete
  2. ceh~ wat lawak pula kamu ini..hihihi~

    ReplyDelete
  3. btol2.. cni pon same gak.. sesedap oren jek bg laki2 bermaharajalela lam blok ladies... haishhh... jom protesss!!!

    ReplyDelete
  4. bese r 2 nk amek ksmptn mggtl mgaru mate diorg..
    haha..
    kapak je diorg..

    ReplyDelete
  5. put: jom2...tadi pon kul 2.30 dorg dah masuk bilik nak wat keje.. makcik tu masuk kejap je, lepas tu daku ditinggalkan bersame seorg apek tua..ngeri! trus kuar, huh !


    syeza: tula.. jahat kan? nak sidai menyidai pon dah segan silu..hehe~

    ReplyDelete
  6. hoh..
    tu lah isu yg asek aku pk dlu..
    wktu dok asrama..
    nape la xpenah menyempat nk tgu kte cuti dlu..
    nk gk kaco hidop kte yg aman tenteram..
    hmmm..

    ReplyDelete
  7. duckness: tu lah..bengang tol.. saje je nak menerima carutan..haha!

    ReplyDelete
  8. yes...mmg duk KIAM. Nape ek? KIAM gak ke? huhuuu~

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.