Thursday, December 31, 2020

370+ Hari Kemudian | Throwback Thursday

 Kisah Disember 2019. 

Saja bergambar dengan anak-anak sebelum pergi kerja.

Sebabnya teruja baju batik jabatan tu dah siap hahaha!


Kawan-kawan sejabatan dah lama siap baju diorang masa ni.
Baju aku baru siap.
Tu yang berialah nak ambik gambar bagai kikiki..

Sekali sekala perasan πŸ˜›

Abang-abang masa ni kami nak hantar ke tadika diorang, enroll kan diorang program cuti sekolah.
Itu yang beria pakai jeans tu.

Adik ayu masa ni baru 1y+
Masam lagi belum mandi ahaha


Masa ni ayu suka sangat masuk benda dalam mulut.
Senyap-senyap je!
Masa ambil gambar ni pun, tak perasan langsung dia sempat jugak nak mamah mainan dia tu ha.



Tengoklah adik ayu, selipar pun entah ke mana masa ni haha!

Zaimi?

Dia memang tak beli terus kain tu.
Sebab susah juga nak tempah baju batik lelaki + mahal kan kalau cari tailor yang boleh jahit.

Dah dia taknak, daku malas nak paksa.
Malas nak bertekak, badan dia, ikut dia la eheh..


Pejam mata pun pejam matalah, bukan senang nak suruh anak snapkan gambar kikiki
Bukan selalu nak perasan letops.
πŸ˜‚πŸ˜‚

22 comments:

  1. Mesti rindu nak berbaju batik semula kan kak. Ayu oh ayu..ada ada saja Ayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. rindu jugak..huhu.. tu lah, ada je dia masukkan dalam mulut masa ni hehe

      Delete
  2. macam datuk dan datin nak pergi mesyuarat ni

    ReplyDelete
  3. masi dengan baju tidur ya yang kecik tu hehehe

    ReplyDelete
  4. Cantiklah syaz berbaju batik tu, kemas je nampak, beza betul penampilan syaz bandingkan dgn yang dlm entri buka aib tu, sama padan dgn en zaimi tu..bukan mcm nak gi kerja tapi gi kenduri kawen anak mak datin dah gayanya, hihi.
    Ayu ttp maintain kecomelannya tu walaupun blm mandi😁

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi lama dah tak pergi kerja ni, risau juga baju tu dah tak muat kak hahaha

      Delete
  5. haha..pejam mata pun boleh.. untung dah ada photoG tetap..hehe

    ReplyDelete
  6. Citeeee semua orangggg.. hehehe.. letopsss

    ReplyDelete
  7. cantik cutting dan color baju batik tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihi tu yang sakan nak bergambar tu πŸ˜†

      Delete
  8. Mmg tema uitm sangatlah batik tu.. hihihihihi

    ReplyDelete
  9. Cantiklah baju batik Syaz tu..
    Orang lelaki selalunya macam tulah..
    Kita yang perempuan nie rajinlah nak sedondon.. hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe kan, diorang tak ada perasaan sangat agaknya pasal baju baju ni

      Delete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot