Saturday, February 6, 2021

Dari Pinggang ke Kepala

Semua sebab tinggal berdua dengan ayu tadi, ayahnya bawak abang naik kereta pergi ambil buku teks sekolah agama adam kat sekolah.




Dia memang tak kasi can lah mak dia nak buat benda lain.
Asik mengadap dia sajalah.

Masa ni tengah tukar pampers punya cerita.

Lepas siap pakai pampers, sementara nak pakai seluar tu, dia ambil seluar, pakai kat kepala 😂

Ya, kat kepala tu seluar dia.

Haih la ayu, ada-ada je akal kau nak.

Lepas tu siap suruh tangkap gambar pulak.
Layanzz..

Agak-agak kalau orang dewasa buat macam ni, ada yang akan jadikan trend tak?😂

16 comments:

  1. pakai seluar kat kepala pun comel hehe

    ReplyDelete
  2. Laa...makcik ingat tudung yang dipakai,rupanya seluar,.tapi tetap comel.

    ReplyDelete
  3. Ini boleh jadi trend viral terbaharu, ni.... hehehehe

    ReplyDelete
  4. alahai sayang.... mcm2 akal dia.. tapi tetap comel

    ReplyDelete
  5. nasib baek la yg dia pakai tu seluar, klu dia pakai seluar kecik lagi haru...

    ReplyDelete
  6. dulu ciksun buat masa sekolah rendah...kain baju sekolah tu letak kat kepala..konon rambut panjang la..hahahahahahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehhhh, cutenya cik Sun, x pernah terfikirrr pulakkk. Hahaha.. i guna towel je duli

      Delete
  7. Comel adik ayu. haaa orang dewasa jangan berani berani buat. kena kecam nanti

    ReplyDelete
  8. haha..kalau org dewasa yg buat, kena kecam..

    ReplyDelete
  9. Ayu ni mmg lah... nk kena layan dia je... mcm manalah kalau ayu dpt adik lg.. hehehe

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot