Just the man i miss so much.
Hadiah Anniversary untuk Suami Dari SA....
-
Assalamualaikum wrt...
Kalau SA dapat hadiah anniversary, dah tentu- tentu untuk suami pun ada..x
adil la kalau SA sorang je dapat hadiah...SA x tau nak ...
3 jam yang lalu


