Monday, January 17, 2022

Open untuk Pre Order Buku Solo Ketiga

Awal Januari 2022 hari tu, SR ada terbitkankan buku baru SR yang bertajuk Aku, Kamu dan Kelab Ulat Buku: Dari Kentucky ke Busan ni.  Alhamdulillah, minggu lepas bukunya dah siap cetak, dan dah sampai ke pangkuan SR. Dan, batch pertama buku ini yang SR cetak telah pun habis. Syukur atas sokongan ☺️

Sunday, January 16, 2022

Kolaj Bunga Raya Budak 4 Tahun

Hasil kerja tangan Ayu masa minggu pertama dia di tadika dua minggu lepas. SR touching. Sebab ayu dah jadi budak tadika. Huhu..

Pagi Sebelum Kejadian Yang Meresahkan Hati

Jumaat lepas, SR ada cerita yang SR tak berapa nak happy dan cemas dalam hati. Haa meh nak mukadimah.. Pagi itu indah seperti biasa. Eh dah macam lagu daa.. hehe..
Ya, pagi Selasa lepas, anak-anak dah ready nak pergi ke tempat masing-masing.

Saturday, January 15, 2022

Bagaimana Anda Harus Mencuci Tangan Anda?

Perlu diulangi! Mencuci tangan adalah teknik paling berkesan untuk memastikan kanak-kanak sihat dan mencegah penyebaran kuman.

Gambar hiasan

 Apakah Cara Terbaik untuk Mencuci Tangan?

Inilah cara untuk menghapuskan kuman tersebut. Ajar perkara ini kepada anak-anak anda — atau lebih baik lagi, basuh tangan anda dengan kerap supaya mereka mengetahui betapa pentingnya tabiat baik ini:

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot