Wednesday, July 28, 2021

Tone My Lip | Wordless Wednesday






 

12 comments:

  1. Lip balm jenis ikut warna darah ni kan. Suka jugak pakai pelembap bibir jenis macam ni.

    ReplyDelete
  2. kita pakai himalaya..tapi dia untuk treatment bibir kering..

    ReplyDelete
  3. Lama Cik TK tak pakai lipbalm jenis ni. Bibir Cik TK jenis terlalu cepat kering dan pecah. Sentiasa pakai lipbalm dulu. Sekarang masih cepat kering dan pecah juga bibir ni, tapi pakai lipcream yang banyak moisture content.

    ReplyDelete
  4. nampak macam vape pun ada.... hehehe

    ReplyDelete
  5. Hadir melawat.. Barang orang pompuan, tak tahu nak komen ape. :)

    ReplyDelete
  6. mama pun sejenis yg pakai lipbalam je jarang dah pakai lipstik esp musim covid ni

    ReplyDelete
  7. Jarang pakai lip balm, tapi memang simpan kalau rajin nak tepek..HAHA

    ReplyDelete
  8. sejak pkp 3.0 kalau datang kerja pun muka togel je... huhuhu lip balm pun dah lama tak calit

    ReplyDelete
  9. slalu guna lip balm jgk. tp 1 lip balm tu x tahan lama. guna kejap, lps tu tukar pulak yg lain. haha

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot