Birthday Giveaway FarhanaJafri.com 2023

 Assalamualaikum wbt

Mari join GA Farhana Jafri. Jom.



I'm sorry for keeping everyone waiting for this giveaway. Finally dapat jugak buat after such a looong time. Dengan ini I umumkan Birthday Giveaway FarhanaJafri.com 2023 yang bermula pada tarikh 10 Ogos 2023 sehingga 10 September 2023.  - Farhana

Syarat-syarat Penyertaan:

1. Buat blog post bertajuk "Birthday Giveaway FarhanaJafri.com 2023". Tepek banner di atas beserta link ke post ini. ✅

2. Tag 3 orang rakan blogger.  SURIAAMANDA, MUMMYAYU, PARIDAHISHAK

3. Spice your entry with birthday wishes to me and pleaseeeee bagitahu juga antara semua topic yang I selalu update tu, yang mana menjadi favorite topics you guys. Is it Movie Review, Fashion, Music, K-pop related etc. Kalau nak suggest untuk buat collaboration on anything pun boleh. ✅

:: Happy birthday Farhana, akak suka blog Farhana, paling suka bab review Filem Hindi. Dan akak suka Farhana as a blogger, sebab Farhana sangat supportive!

4. Tinggalkan link pernyertaan di post ini. ✅


+++


Jom memeriahkan GA Farhana Jafri gais. SR pun gigih menaip di kala demam ni, nak ambil mood blogging balik 😊

Post a Comment

9 Comments

  1. Alamak...kita kena tag...lama lagi kan GA ni..hahaha..nanti kita buat erk...

    ReplyDelete
  2. All the best SR!! semoga ada rezekinya nnt

    ReplyDelete
  3. All the best! Selamat bersegmen!

    ReplyDelete
  4. good luck. alamak dah 2 org MA dah giveaway ni, nanti MA join yer..

    ReplyDelete
  5. Salam kenal... Best of luck awak.. Saya pun join jugak..

    https://www.shikinrazali.com/2023/08/birthday-giveaway-farhanajafricom-2023.html

    ReplyDelete
  6. Kak Syaz pun supportive jugak! Happy dapat jumpa kak syaz, ada rezeki kita makan sama-sama tau. Terima kasih join Kak Syaz! Boleh check keputusan pemenang dekat SINI ye :)

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.