Monopoli Go!: Cara Mendapatkan Sticker

 


Ingin mendapatkan semua sticker daripada emas kepada biasa dalam Monopoly Go? Lihat panduan ini untuk mengetahui cara anda boleh mendapatkan & mengumpul kesemuanya. Ada yang percuma!
Mengumpul Pelekat dan melengkapkan koleksi Album anda dalam Monopoly Go adalah penting untuk memperoleh ganjaran dan token yang besar. Ini adalah barang koleksi yang pemain akan temui semasa melempar dadu mereka dan maju lebih jauh dalam permainan. Anda perlu mendapatkan sembilan pelekat untuk melengkapkan set tertentu dan mendapat ganjaran. Terdapat beberapa cara di mana anda boleh mendapatkannya. 

Jadi untuk memudahkan anda, lihat panduan ini untuk mengetahui segala-galanya dan dapatkan kad Emas ke Biasa.


Berikut ialah semua kaedah di mana anda boleh mendapatkan Pelekat daripada Emas hingga Normal dalam Monopoly Go:

Menang Cepat
Ini adalah objektif harian yang pemain akan temui dalam Monopoly Go. Sebaik sahaja anda melengkapkannya selama seminggu, anda akan memperoleh ganjaran mingguan dan juga beberapa ganjaran penting sepanjang perjalanan. Ini adalah cara yang mudah dan berkesan untuk mendapatkannya kerana anda boleh merebut peluang setiap hari dalam permainan.

Peristiwa Milestone
Ini adalah acara masa terhad di mana anda perlu menyelesaikan pelbagai objektif dan tugas untuk mendapatkan mata dan mendapatkan beberapa pelekat sebagai ganjaran. Anda boleh melihatnya dalam Pop Timbul Acara di sebelah kanan skrin peranti anda. Setiap acara adalah berbeza dan mempunyai objektif tersendiri.

Tamat 3 Terbaik dalam Kejohanan
Dalam Kejohanan, pemain akan dapat bersemuka dengan pemain lain dan mengumpul mata wang serta memperoleh hadiah yang berbeza. Penamatan dalam 3 teratas akan menjamin anda beberapa Pelekat yang jarang ditemui dalam Monopoly Go. Sepanjang perjalanan, anda juga akan dapat melengkapkan pencapaian yang berbeza dan mendapatkannya sebagai ganjaran.

Putar Roda Set Warna
Anda boleh memutar Roda Set Warna untuk mendapatkan ganjaran percuma termasuk pelekat dalam Monopoly Go.



Terima Pelekat sebagai Hadiah
Pemain boleh menukar pelekat yang berbeza dengan rakan mereka untuk membantu mereka melengkapkan koleksi album mereka. Tanya rakan jika mereka mempunyai salinan salinan yang sudah mereka miliki dan beritahu mereka untuk menghantarnya kepada anda. Ini akan membantu anda maju dalam permainan dengan lancar dan tanpa sebarang kerumitan. Anda tidak akan dapat menerima sebarang Emas daripada rakan anda, anda perlu mencuba kaedah lain daripada senarai untuk mereka.

Sticker Pack
Anda boleh membeli sticker pack melalui Kedai dan membuka kuncinya dalam permainan. Ini adalah pilihan yang lebih mudah untuk pemain yang tidak mahu mengharungi acara dan kejohanan. Walaupun perlu dinyatakan bahawa anda juga boleh memperoleh pek melalui pelbagai acara dalam permainan.

Itu sahaja yang dibincangkan tentang cara mendapatkan pelekat dalam Monopoly Go. 

Lihat panduan Monopoly Go Cheats & Free Dice Rolls dan untuk lebih banyak tips seperti ini, lihat bahagian Monopoly Go khusus kami, di sini pada Gamer Tweak.

Link dadu percuma? SINI

Post a Comment

0 Comments