Top Pengomen Blog SR Julai dan Ogos 2023

 Assalamualaikum wbt

Di sikirinsot pada 1 September 2023

Hari ni SR masih di Kota Bharu, rumah mertua. Sedikit mati kutu hari ni, mungkin sebab SR sakit kepala sikit. Cuaca pun agak panas dekat sini. Jadi alang-alang tu SR updatelah berkenaan 10 blogger yang bermurah hati untuk terus blogwalking dan meninggalkan jejak di blog SR selama bulan Julai dan Ogos 2023 ini. Terima kasih uoolls!!

10 blogger yang telah memahat sejarah (cewah!) untuk bulan Julai dan Ogos 2023 adalah:

1. UNCLE GEDEK (Tahniah dapat menantu!)
3. SURIA AMANDA (Selamat Pengantin baru! Maaf tak dapat hadir sebab last minit zaimi nak balik KB sobss)
5. CUYA

Terima kasih!

Jadi seperti biasa SR nak bagi hadiah misteri pada salah seorang mereka. Sama macam dua bulan lepas dan sebelum-sebelumnya, barang siapa antara mereka 10 orang yang komen dahulu pada entry ini, dialah pemenangnya!

Mari kita tengok siapa yang kena!



On the other hand, SR baru-baru ni dapat tebus dah beberapa ringgit dari Shopback. Seronok betul! Itu yang rasa nak belanja pemenang top commentator hadiah best sikit. Insyaallah, best pada SR, harap bestlah pada penerima.

ShopBack ialah platform pulangan tunai dan ganjaran popular yang membolehkan pengguna memperoleh pulangan tunai apabila mereka membeli-belah dalam talian melalui platform. Ia beroperasi di pelbagai negara termasuk Malaysia. ShopBack bekerjasama dengan pelbagai peruncit dalam talian dan menawarkan ganjaran pulangan tunai kepada pengguna yang membuat pembelian melalui tapak web atau aplikasi mudah alih mereka. Pengguna boleh mengumpul pulangan tunai dan menebusnya sebagai wang sebenar atau kad hadiah. Ini adalah cara yang bagus untuk menjimatkan wang semasa membeli-belah dalam talian di Malaysia dan banyak negara lain di mana ShopBack tersedia.
Oh ya, sesiapa nak cuba Shopback, bolehlah DOWNLOAD SINI. Best tau beli barang, lepas tu dapat duit balik. SR selalu guna untuk Foodpanda aje. Bolehlah, siapalah tiba-tiba nak bagi kita duit kan 😂


UPDATE: PEMENANG dah ada, JOM SINI!

Post a Comment

14 Comments

  1. Rezeki pengantin baru la Kak SA tu SR ye :)
    Anyway, tahniah semua!

    ReplyDelete
  2. Tahniah kpd semua ... SR ada buat rupanya top pengomen di blog.. pasni kena bookmark haha supaya boleh blogwalking selalu kat sini

    ReplyDelete
  3. Tahniah kepada semua top komentator. Terpahat sejarah berada dalam top komentator bulan lepas 😁

    ReplyDelete
  4. Tahniah kepada semua yg mendapat tempat top 10!

    ReplyDelete
  5. Tahniah3! Tak sangka Cuya masuk top 10.. hehe

    ReplyDelete
  6. tahniah pengomen tegar blog syaz

    ReplyDelete
  7. Wah! Uncle dah rasa macam superstar ni...! TQTQTQTQ

    ReplyDelete
  8. Tahniah yg menang.. Uncle Gedek mmg power

    ReplyDelete
  9. wah..terselit juga nama di situ..congrats to all!!!

    ReplyDelete
  10. eh ingat dah tak tersenarai dalam 10 terbaik hehehhe cuma itu la sejenis selalu terlambat akka ni

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.