Pages

Search This Blog

Showing posts with label Bukit Broga. Show all posts
Showing posts with label Bukit Broga. Show all posts

Friday, January 21, 2011

Pelajar UiTM Parah Jatuh Bukit Broga

Gulp!
Seriaunya rasa bila baca berita ni dekat Berita Harian Online tadi.


Seorang pelajar UiTM Shah Alam cedera parah apabila tergelincir ketika mendaki Bukit Broga, dia terjatuh dari ketinggian 50 meter dan mengalami kecederaan serius tulang belakang.

Dan lagi, pelajar yang berasal dari Semenyih itu juga dipercayai sedang mendaki seorang diri pada pagi itu. Wah gila berani kau dik! Kau panjat Bukit Broga tu sorang-sorang? Lain kali jangan buat lagi tau.

Huhu..
Berita ni membuatkan lagilah aku tak mau pergi panjat Bukit Broga yang terletak hanya 10 minit je jaraknya dari rumah aku ni.. Oh ya, rumah aku dekat je dengan Bukit Broga ni, hari-hari aku boleh tengok bukit yang dari jauh nampak macam botak ni..hehe..

Tapi sekali pun aku tak pernah panjat bukit ni..
Sekadar tengok ajelah..

Bukan apa, aku takut nak panjat sebab orang kata Bukit Broga tu licin..hehe
Tengoklah kalau dah sampai seru aku untuk panjat nanti aku panjatlah..
heee...


ps: semoga adik  Norhanani Shahim lekas sembuh ya ~

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.