Pages

Search This Blog

Showing posts with label SILK. Show all posts
Showing posts with label SILK. Show all posts

Saturday, May 1, 2010

Air Bukit Lebuhraya SILK

Salam semua =)

Dah banyak tahun dah sejak highway SILK ni siap, aku selalu nampak orang berhenti kat tepi jalan, tadah air dari 1 bukit yang telah dibelah dua tu. Bukit tu dipotong dua, sebab nak buat jalan.. Kalau dari Balakong, masuk highway SILK ni, bukit ni dekat dengan simpang untuk turun ke Semenyih, kalau terus, pergi Putrajaya yang melalui Bangi..




Memang ramai la yang suka tadah air bukit tu.. Semalam, aku dengan adik lelaki aku kebetulan ada botol kosong masa lalu situ, kitorang pun tumpang sekaki.. heheh..


Adik aku dengan spek barunya, yang dibeli di Pudu..haha..
Botol susu tu aje yang ada masa tu, sebab aku baru beli dan habiskan.. 


Aku tak tau siapa, tapi ada pihak yang memang tau kat bukit ni ada air mineral mengalir, maka diorang siap-siap dah letakkan getah paip, jadi senang la nak tadah air tu.. Memang tempat ni tak ada bau apa-apa, air dia jernih gila.. aku try minum, rasa dia macam air mineral la, cuma manis2 sikit.. Hari ni mak aku suruh tadah lagi..haha..

Tapi jangan la main redah je minum air tu, bacalah Bismillah dulu..ye? 

=)

ps: siapa penah daki bukit/gunung tinggi2, pastu minum air sungai dia yang tak tercemar tu? Ha macam tu lah rasa air ni.. hehe

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.