Pages

Search This Blog

Showing posts with label Umi Nazeera. Show all posts
Showing posts with label Umi Nazeera. Show all posts

Wednesday, December 8, 2010

Hantu Kak Limah Balik Rumah: FIlem Terbaru Mamat Khalid

Hai semua!
Dah pergi tengok Ngangkung?
Aku dah..haha.. aku bagi 4 bintang kat filem tu..

9 Disember ni pulak, akan ditayangkan satu lagi filem yang aku rasa best,
iaitu Hantu Kak Limah Balik Rumah..


Wah bunyik macam best je filem ni kan, aku harap 95minit dalam filem tu best lah kesemuanya.. kadang-kadang ada filem tu promosi bukan main, tapi banyak je scene yang mendatar dan mengundang rasa mengantuk..huhu..

Antara pelakon Hantu Mak Limah Balik Rumah ni adalah Awie, Umi Nazeera, Johan Raja Lawak, Sofi Jikan, Zami Ismail.. Dan filem ni memang Mamat Khalid menggunakan loghat Perak..

Em sama-samalah kita tengok macam mana filem ni nanti, tak sabar pulak! 
Ye lah, wartawan kat Harian Metro puji tau!

ps: suka ayat Mamat Khalid dalam artikel kat Harian Metro tu, "Kalau kita nak jadi masyarakat maju, kita jangan percayakan sangat dengan tahyul."

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.