Pages

Search This Blog

Showing posts with label apam. Show all posts
Showing posts with label apam. Show all posts

Monday, November 3, 2014

Sepagi bersama Adam

Hello November~!

Sekejap je dah masuk bulan 11 kan?
Pejam celik, pejam celik, dah masuk bulan 11..
Tinggal lagi sebulan je nak masuk 2015, tahun baru, umur baru..
Takutnya dah nak tua! hahaha


Hari Sabtu haritu, aku bawak Adam pergi dekat taman permainan hujung jalan rumah kitorang.
Pagi dalam pukul 8 lebih, masa sampai tu, aku berdua dengan adam je ada..haha

Taman ni baru je siap, sebelum ni tak ada pun.
Ok lah, dah ada ni at least, ada lah tempat budak-budak nak main.

Masa sampai tu, disebabkan kitorang berdua je, dan hari pulak redup matahari segan-segan lagi nak keluar, makanya semua mainan tu basah..

Jadi, adam lah yang tolong lap dengan bontot dia..kih kih kih..
Nasib ada pampers..







Sambil main, sambil makan apam..haha
Kebetulan Pakcik Shah, jiran sebelah tu bagi apam kat adam masa kitorang on the way ke taman permainan tu..

Itu yang bukan main sedap lagi adam melantak tu..
Lokasi taman permainan ni memang dekat tepi cerun, bawah tu ada ladang sawit..
Bila pagi-pagi redup datang sini, boleh fefeeling duduk Cameron Highlands.. hahahaha


:p

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.