Pages

Search This Blog

Showing posts with label foreigner. Show all posts
Showing posts with label foreigner. Show all posts

Wednesday, October 20, 2010

Abah Sound Jiran yang suka keluar rumah hanya dengan pakai spender

Ini bukan cobaan, ini betul-betul!

Sebelah rumah aku ni, ada sekumpulan pelajar Universiti Nottingham Malaysia Campus duduk menyewa..
Ada sesekali aku dengar diorang cakap macam bahasa Cina, ada sesekali macam bahasa Korea..
Aku pun tak pasti diorang ni orang mana, tapi yang pasti diorang ni foreigner lah.

Sebab rakyat Malaysia tak kan buat perangai tak senonoh macam tu kan? :D

Duduk bercampur-campur lelaki dengan perempuan tu satu hal, lepas tu suka pulak keluar rumah pakai spender je.. Err yang lelaki lah, yang perempuan nasib baik tak buat macam tu..haha

gambar hiasan of course!

Bila anjing dia menyalak bising-bising, dia nak gi tenangkan, dia keluar pakai spender, nak amek barang dalam kereta, pakai spender je, nak gi halaman rumah, pakai spender je.. panas sangat kot Malaysia ni? T_T

Masa mula-mula kami nampak tu, terkejut gila kitorang, tak pasal-pasal TERtengok lelaki berspender secara live..haha! 

Tadi dia buat lagi, terus abah aku sound dia..Tapi secara baik-baik lah..
Abah cakap sini Malaysia, tak sopan.. 
Harapnya dia faham bahasa lah (bahasa Inggeris).

Tersipu-sipu dia malu sambil dileteri awek dia..hua hua..


ps: itu macam punya pesen pon ade..haha

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.