Pages

Search This Blog

Showing posts with label geli. Show all posts
Showing posts with label geli. Show all posts

Friday, September 13, 2013

Sakit Belakang

Sehari dua ni, sakit betul rasanya belakang.
Posisi duduk semua tak kena.
Baring pun tak ada gaya yang ok.



Lebih-lebih lagi kalau tido sekarang, mesti kena mengiring ke arah Adam. Aku tak bolehlah tido nak membelakangkan anak aku tu. Aku risau kot2 dia batuk ke tersedak ke aku tak dengar. Maklumlah, tido pesen tido mati..hehe..

Tido memang mengadap budak ni je sekarang :)


Aku rasa ada 3 faktor utama lah yang menyebabkan benda ni kot:

1) Pertambahan umur
2) Pertambahan berat badan (aritu je kejap kurus lepas bersalin..sekarang..nan hado!)
3) Kasut tumit tinggi.

Oih, bukan heels yang halus tu, tapi sandal yang tumit dia tinggi sikit.
Sebab, kalau pakai yang tumit flat, sakit tapak kaki plak.

Haih.. susah betul jadi orang gemuk ni.

Yang tak bestnya bila sakit belakang ni, aku automatik akan jadi malas nak buat apa-apa.
Mata pun jadi layu je.. perosak mood betul..hmmmm.

Ish.
Oklah.

Babai..



Wednesday, October 20, 2010

Abah Sound Jiran yang suka keluar rumah hanya dengan pakai spender

Ini bukan cobaan, ini betul-betul!

Sebelah rumah aku ni, ada sekumpulan pelajar Universiti Nottingham Malaysia Campus duduk menyewa..
Ada sesekali aku dengar diorang cakap macam bahasa Cina, ada sesekali macam bahasa Korea..
Aku pun tak pasti diorang ni orang mana, tapi yang pasti diorang ni foreigner lah.

Sebab rakyat Malaysia tak kan buat perangai tak senonoh macam tu kan? :D

Duduk bercampur-campur lelaki dengan perempuan tu satu hal, lepas tu suka pulak keluar rumah pakai spender je.. Err yang lelaki lah, yang perempuan nasib baik tak buat macam tu..haha

gambar hiasan of course!

Bila anjing dia menyalak bising-bising, dia nak gi tenangkan, dia keluar pakai spender, nak amek barang dalam kereta, pakai spender je, nak gi halaman rumah, pakai spender je.. panas sangat kot Malaysia ni? T_T

Masa mula-mula kami nampak tu, terkejut gila kitorang, tak pasal-pasal TERtengok lelaki berspender secara live..haha! 

Tadi dia buat lagi, terus abah aku sound dia..Tapi secara baik-baik lah..
Abah cakap sini Malaysia, tak sopan.. 
Harapnya dia faham bahasa lah (bahasa Inggeris).

Tersipu-sipu dia malu sambil dileteri awek dia..hua hua..


ps: itu macam punya pesen pon ade..haha

Wednesday, September 29, 2010

Baju Daging Lady Gaga

Lady Gaga Meat Dress..yikes!


Perempuan ni memang lah lain dari yang lain..
Dahlah banyak berkaitan dengan iluminati.. dari dulu dia memang suka pakai pelik-pelik & tak senonoh..
Tapi aku tak pernah terfikir dia akan pagai baju dari daging.. eeeeiii!


Aku rasa geli menengoknya..huhu..
Macam manalah bau agaknye ye?


Dress, Topi & kasut, semuanya dari daging..
Mesti rasa sejuk2 lembik2 je kan?
Bayangkan masa dia duduk..arghh!

jangan ada artis kita yang ikut pulak lepas ni sudahlah..

ps: lepas ni ape pulak lah...

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.