Search This Blog

Showing posts with label katil. Show all posts
Showing posts with label katil. Show all posts

Thursday, August 15, 2013

Suamiku Sayang

Allah, syukur kau kurniakan Zaimi untuk aku.
Dia sangat membantu dalam menjaga Adam. Dia rajin tolong. Dia jarang sangat tak involve dalam apa2 perkara berkaitan anak kami Adam Zuhairi.
Syukur ya Allah.
Sayu pulak hati ni bila tengok dia tidur kat lantai, sedangkan aku dan Adam tidur atas katil dia. Oh lupa nak cakap, sekarang ni kat kampung dia, kat Pasir Pekan, Kelantan.
Nanti naik rumah baru, kita beli cot Adam ye. :)
Sayam ko demo..

Monday, January 17, 2011

Muka Stim Che Putih


Dah penat main dekat bawah, main kat atas pulak.
Tup tup dah puas main kat atas, melompat atas katil..
Duduk-duduk kejap kelebek apa yang patut, 
terus menghempaskan badan atas tilam..

Mata makin kuyu..
Muka pun dah stim..


Itulah dia Che Putih saya..
Itulah rutin dia hari-hari..
Mesti nak duk menyibuk tidur atas katil..
Berlagak betul kucing sekor ni!

ps: Hari-hari gaduh dengan Elin..bilalah dua ekor ni nak berdamai...aih~

Tuesday, May 12, 2009

semalam adalah malam terakhir kami bersama...

Waktu aku balik dari perjalanan ilmiah aku ke kampus bersama kekasih hati..
Sampai2 je kat tingkat 4, aku nampak katil2 ini depan rumah aku..

Aku pun terpikir...adakah katil besi yang berbunyik krok krek krok krek itu sudah diganti?
dengan nebesnya aku pun bukak pintu..


lepas bukak pintu bilik, inilah yang aku nampak..
katil baru!!
tapi rendah sikit..
katil lame tinggi sikit..
katil ni jugak xde ruang bawah katil untuk aku lempar barang2 aku..

oh katil lame, tak ku duga malam semalam adalah malam terakhir kita tidur bersame..

pastu aku pun terpkir la aku tak angkat lagi baju yang aku jemur malam tadi..
pas bukak pintu beranda..
rase nak marah pun ade, nak gelak pun ade, rase pelik pun ade...
sbb pe?
baju tak kering?
tak la...baju kering je..
kecuali sehelai ni..
si baju istimewaku..

kenape?
ha tangok la sendiri..
.
.
.
.
.

burung tgh buat sarang kat encik baju istimewa ku ini...
(*_*)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me