Pages

Search This Blog

Showing posts with label satar. Show all posts
Showing posts with label satar. Show all posts

Monday, February 8, 2010

Oh Durian & Satar

Hari tu masa pergi Terengganu, selain jalan2, banyaklah jugak makan2..
Eh aku tak cerita lagi ye aku jalan mane? haha.. nanti la aku cerita..

Ada sekali tu, gi Pasar Payang tu, semua pulak teringin nak makan durian..
Tapi takleh nak bawak balik chalet..kang nak kopek cmane..
jadi, abah pun suh makan kat situ gak..




Semangat kan famili aku makan?
Aku?
Aku takleh makan durian.......
Sebab nanti bila makan, aku leh pening sampai rasa nak pitam..

Jadinya, aku jadi pengadil je la..
huhu..

tapi ada 1 benda yang aku memang sangat2 suka makan..
sepanjang aku duk terengganu 3tahun dulu pon, aku memang selalu makan benda ni..


Ianya adalah satar..
mavelles wa cakap lu!

ps: pergh...tetibe tringain lak..mana nak carik kat Semenyih ni????

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.