Wednesday, May 12, 2021

Kuih Raya dan Duit Raya! | Wordless Wednesday


 

14 comments:

  1. Terbaik.. Siapalah yang beri tu. Siap dapat angpow lagi.

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah. Rezeki akhir Ramadan.

    ReplyDelete
  3. Rezeki menjelang raya. Alhamdulillah dapat 2 sekali :)

    ReplyDelete
  4. sedap tu ..brownies cookies ye...selamat hari raya

    ReplyDelete
  5. Wahhh... kuih raya ke kudapan raya tu..... sedap tu... sis suka!

    ReplyDelete
  6. Wah, syoknya, dapat duit raya dan kuih raya jugak. :D

    ReplyDelete
  7. Tahun ni jimat duit raya sebab ramai yang tak balik raya.
    Kuih raya pun buat makan sendiri aje nampaknya.

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.. Rezrki Syawal..

    ReplyDelete
  9. Alhamdulillah. Tahun ni KakYa tak sempat nak beli kuih raya Syaz sebab PKP tak sempat nak keluar pegi beli masa tarikh nak g tu .. huhuhuhu

    ReplyDelete
  10. Anak- anak kan..bab kuih raya dan duit raya memang suka la diorang...

    ReplyDelete
  11. brownies + duit raya hehee terbaik <3

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot