Singgah Makan di Nando's Aeon Kota Bharu

Assalamualaikum wbt

#Throwback

Kisah masa cuti raya haji haritu. Alang-alang keluar cari pasal barang sikit petang raya haji tu, kami singgah di Nando's dalam Aeon Kota Bharu sekejap. Memang rancang nak makan yang ringan-ringan, sebab nak lepaskan penat berjalan je sebenarnya. Nak basahkan tekak masing-masing yang dah kering.

Nando's sini juga menggunakan sistem order pesanan guna QR code. Jadi SR senang kerjalah, sebab selalu pun memang zaimi yang akan scan dan belek buku menu digital tu. 


SR tak ingat apa nama menu yang kami order ni.
Hahaha!

Siapa tau, boleh share dekat komen. Lupa dan malas nak cari. Tapi sedaplah. Coleslaw dia sedap sangat. Tahap kepedasan dia SR ambil yang lemon and herbs, sebab malas nak pedas-pedas sangat masa tu.



Zaimi ambil set Wrap, anak-anak SR pula ambil ayam yang keping-keping tu. PUN lupa nama menu. Apalah SR ni kan, nak buat post, tapi nama menu pun tak ingat. 😝


Tak apalah, yang penting perut kenyang dan ambil gambar sekeping dua dalam Nando's tu. Manalah tahu Nando's beri voucher percuma ke kan. Berangan kan free. Ahaha!


Ingat nak taip panjang lagi, tapi ada meeting, malas pula nak simpan dalam draft lagi. Maka marilah publish entry kontot ini. Hihi...

Have a nice day everyone!

Post a Comment

8 Comments

  1. jrg sgt ke nandos sbb tk brp suka sgt tp bila kwn ajak mkn...bole la mkn...last mkn thn 2020 tu pun sbb ada voucher menang contest

    ReplyDelete
  2. Suka Nandos tapi jarang masuk Nandos..macam mana tu? on special occasion macam birthday or farewell je...akak suka chicken chop dia...

    ReplyDelete
  3. x pernah lg mkn kat situ. mungkin bila dpt gaji ni nak reward myself...

    ReplyDelete
  4. Ada sekali cuba. Ayamnya sedap.

    ReplyDelete
  5. Baca postingan ini, saya jadi rindu nandos 😄. Kemarin sempat ke KL, tp tak singgah makan ini. Trakhir makan nandos sebelum pandemic pastinya 😅

    ReplyDelete
  6. Saya suka makan di Nando's, tapi kena pergi agak jauh, sebab Aeon sini takde.

    ReplyDelete
  7. Lama gila tak masuk Nandos. Btw kalau tak ingat lain kali buka je website dia, ada biasanya bahagian menu

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.