Arashiyama

Assalamualaikum wbt

Di Arashiyama

SR tak sempat (dan malas) lagi nak coretkan kenangan SR ke negara Matahari Terbit tu di blog SR ni. Semangat nak bercerita tentang apa yang SR lalui dekat Jepun tu, masih tak sampai lagi. Mungkin masih terkandas di lapangan terbang Haneda?

Hahaha!

Tak adalah sebabnya sejak jejak aje kaki kembali ke Malaysia pada awal Jun 2023 tu, SR memang sibuk gila. Klise kan. Tapi itulah realiti. SR malas nak kenang-kenang sangat detik SR di Jepun tu, sebab takut Jepunsick. 

Haa mampu kau syazni nak Jepunsick bagai 😂

Sebenarnya SR taknak terus dibayangi kenangan dekat sana sedangkan banyak tugas hakiki menanti. Minggu depan mungkin SR sedikit lapang, nanti SR tulislah sedikit di sini.

Kalau kerajinan tu dah sampailah dari Jepun tu 😂

Jika tidak, SR peram lagi. Hehe...

Hari ni korang ke mana? Setakat petang ni, kami sekeluarga memerap dekat rumah aje main Playstation. SR pula on duty lipat baju 5 bakul sampai rasa nak tercabut lengan haaa...

Post a Comment

9 Comments

  1. Cerita la lagi...
    Saya belum pernah sampai ke negara matahari terbit tu..

    ReplyDelete
  2. Wow banyaknya 5 bakul baju....
    Cuya 2 bakul. Nanti dh kahwin mesti sama bakul ngn akk...hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lima beranak, sorang sebakul tu pun kadang ada bakul keenam cuya hahaha

      Delete
  3. Tempat wak ni jepun dekat aje sebab kampung sebelah namanya Parit Jepun

    ReplyDelete
  4. wah..tetiber rindu Jepun..hehe..tahun 2017 akak & family pernah vacay ke Jepun..best sangat sebab 1st time sampai sana..Elok pula masa dah nak balik ke Malaysia tu, dah nak start musim sejuk..Dpt lah rasa cuaca panas tapi sejuk..haha...

    ReplyDelete
  5. Semoga semangat untuk berkongsi cerita di Jepun.. Teruja nak baca perkongsian SR.. kikiki..

    ReplyDelete
  6. Bestnya dapat jejak Jepun. Itulah tu kan, nak menulis ni kena ada mood. Kalau tidak, terperam lah dia.

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.