Maksud 'Ditidurkan'


 

Post a Comment

6 Comments

  1. bila dgr je dah seram kan.. minta dijauhkan...aamiin...

    ReplyDelete
  2. ya.. faham.. good info ni... ramai yg x faham kan... kami dulu doktor explain dulu sblm arwah MIL hendak 'ditidurkan'.. mmg masa tu dia sgt perlukan alat pernafasan dah... dan spt dijangka x sampai 24 jam arwah pun pergi.. tp kondisinya mmg dah tak ada harapan jugak

    ReplyDelete
  3. Pastinya Dr. Mengetahui yang terbaik untuk pesakitnya

    ReplyDelete
  4. sekarang ni orang dimomokkan dengan kaedah ditidurkan untuk bunuh pesakit, akak pernah ditidurkan dulu. Alhamdulillah masih bernafas lagi, kadang bila badan kita terlalu lemah, semua drop terpaksa tidurkan supaya sistem badan ni dapat dikawal semula tak la yang dah penat semakin bertambah penat.

    ReplyDelete
  5. ramai percaya mitos tu
    kwn, ciknur ada. yg ditidokan. tp alhamdulillah
    selamat masih umur
    panjang
    ajal maut ditangan Tuhan

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.