Tempah Roti Untuk Jamuan Kelas Anak di Kajang

Assalamualaikum wbt


Hujung-hujung sesi persekolahan haritu, kedua-dua sekolah anak-anak lelaki SR ada mengadakan jamuan kelas. Sememangnya potluck turut digalakkan untuk memeriahkan jamuan. SR mula-mula tak tahu juga nak bawa apa. Nak masak makanan berat, memang malas. Ahaha!

Dan bila SR check Whatsapp story kawan-kawan...

Bam!

Ternampak status seorang kawan SR yang memang ada business roti home made dengan suami dia. Baru teringat yang dia memang tinggal berdekatan aje dengan Kajang. Terus SR whatsapp dia laju-laju. Mintak katalog roti dia, terus order roti kaya butter untuk 4 kali jamuan. 

2 kali adam, dua kali amir.



 Selesai masalah!

Jadi, SR dah tau dah, lepas ni kalau ada apa-apa jamuan yang bertemakan potluck, SR akan order dari Hanim Zararis Bakery ajelah. Sesiapa yang berdekatan dengan Kajang, Cheras, Bangi, Balakong... Kalau ada yang nak cari roti untuk tempahan jamuan bolehlah hubungi kawan SR ni di nombor telefon 013-2927532.

Yang popular selalu SR tengok orang order dari dia kan, adalah Pizza Box. SR pun rasa nak cuba juga nanti!

Siapa suka makan roti, angkat tangan!

Post a Comment

6 Comments

  1. Idea bernas ni. Senang order je, budak budak pun suka dan cepat kenyang.

    ReplyDelete
  2. mesti rumah dorang harum bau roti kan?

    ReplyDelete
  3. Bakery yang baked fresh setiap hari memang best rotinya.

    ReplyDelete
  4. Bagus2 support business kawan sekali 👍

    ReplyDelete
  5. Aaa.. senang ni. Tak sempat makan boleh masuk dalam beg bawa balik.

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.