Pages

Search This Blog

Showing posts with label Ahadiat Akashah. Show all posts
Showing posts with label Ahadiat Akashah. Show all posts

Monday, June 14, 2010

Novel Lagenda Budak Setan Ahadiat Akashah

Hello Readers! =)

Hari ni 14 June 2010, beerti, dah 11 hari filem Lagenda Budak Setan ditayangkan di pawagam..
Tapi, aku masih belum berkesempatan menonton *nanges*..


Macam-macam respon aku dah dengar mengenai filem ni, ada yang puji, ada yang dah pergi tonton 2-3 kali, ada yang kata bosan, ada yang siap kutuk-kutuk lagi.. Hmm.. semua tu menambahkan lagi perasaan meluap-luap aku nak pergi menonton filem ni, cuma masa je yang tak mengizinkan lagi..hehe..

Disebabkan filem Lagenda Budak Setan ini jugaklah, begitu ramai orang yang bertanyakan 1 soalan ni pada aku memandangkan aku ada menjual novel-novel terpakai..

"Novel Lagenda Budak Setan ada tak?"

Hehehe..serius, ramai yang nak beli Novel itu sekarang ni, malangnya, tak ada sesiapa pun yang nak tolak buku tu kat aku sekarang. Wah gitu, kalau jual harga tinggi pun, aku rasa mesti ada yang sanggup beli~!

Aku pernah baca novel tu masa sekolah-sekolah dulu, tapi dah lama sangat masa berlalu, aku dah lupa jalan ceritanya. Mungkin orang lain pun sama, jadi kalau boleh nak baca dulu novelnya, sebelum pergi menonton di pawagam. Jadi, takdelah rasa tercangak-cangak masa menonton..huhu..


Jadi kesimpulannya, aku rasa Novel Lagenda Budak Setan ni bolehlah dicetak semula oleh publisher nya.. Sebab, mesti ramai yang akan beli..kan? Lepas tu kat cover Novel yang cetakan terkini tu, bolehlah letak gambar Lisa Surihani..wewit!

ps: bilalah nak pergi tengok wayang ni...

updated: sudah ada inisiatif mencetak novel ni rupenya, aku baru tau. weee! suke! akan kumpul duit untuk membelinye! ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.