Showing posts with label Al-Quran. Show all posts
Showing posts with label Al-Quran. Show all posts

Monday, September 27, 2021

Buku 355 Koleksi Cerita Daripada Al-Quran

Adam memang suka membaca buku, mengikut emak dia lah nampaknya.
Kalau dibelikan buku, sekejap je habis dia baca.

Walaupun buku yang page dalam dua ratus lebih tu.
Dia akan start baca tanpa henti sampai habis.

Jadi, kalau belikan buku tu dengan niat nak suruh dia habiskan baca dalam seminggu dua, memang tak lah! Sehari je dah habis!

Sebab tu lah aku belikan dia buku yang sedikit tebal ni.
355 Koleksi Cerita Daripada Al-Quran.

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot