Showing posts with label Cyberjaya. Show all posts
Showing posts with label Cyberjaya. Show all posts

Thursday, January 27, 2022

Petang di Taman Tasik Cyberjaya | Throwback Thursday

Todia gais. SR lupa terus nak update pasal kami sekeluarga pergi ke Taman Tasik Cyberjaya bulan November 2021 yang lepas. SR hanya sempat update sekeping gambar anak-anak dekat atas menara tinjau tu aje masa tu. Haha!

Okey, marilah kita throwback aje kisah pada hari tu. Mana yang ingat aje lah!


|entry ini banyak gambar|


Sunday, November 14, 2021

Menara Tinjau Taman Tasik Cyberjaya

 


Seperti yang tertera di tajuk entry, ya tadi kami pergi ke Taman Tasik Cyberjaya, bawa anak-anak jalan pusing tasik. Pertama kali kami sampai ke situ. Walaupun sebelum ni aku menetap di Semenyih dari 2003, tapi memang sampai mak dan abah dah pindah ke Kuantan pada 2018, sekali pun aku tak pernah jejak kaki ke sini.

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot