Menara Tinjau Taman Tasik Cyberjaya

 


Seperti yang tertera di tajuk entry, ya tadi kami pergi ke Taman Tasik Cyberjaya, bawa anak-anak jalan pusing tasik. Pertama kali kami sampai ke situ. Walaupun sebelum ni aku menetap di Semenyih dari 2003, tapi memang sampai mak dan abah dah pindah ke Kuantan pada 2018, sekali pun aku tak pernah jejak kaki ke sini.
Jadi tadi zaimi bawaklah kami berjalan sampai ke sini. Banyak tak banyak, adalah beberapa keping gambar yang sempat kami tangkap tadi. Tapi macam tak laratlah pulak nak update terus ni haa. Lapar pun iyo jugak. Insyaallah ada masa, ada mood kita cerita. 

Saja jenguk blog kejap ni, tak jenguk tak sedap pulak haha! Jadi kita upload dulu sekeping gambar anak-anak atas Menara Tinjau Taman Tasik Cyberjaya ni.

Oklah, selamat berehat gais!
Esok kerja!

Post a Comment

14 Comments

  1. Hihi samalah dengan akak Syaz.. walaupun akak duduk kat Sepang dan keja kat Putrajaya, tasik nie akak tak pernah jejak lagi...😂

    ReplyDelete
  2. mesti cantik pemandangan nya...

    ReplyDelete
  3. wah.. berhujung minggu di putra dan cyber ke tu?? bestnya

    ReplyDelete
  4. hati2.. kat situ banyak monyet.. garang2 plak tu. dua kali dah nampak monyet2 tu serang pengunjung...

    ReplyDelete
  5. seronok bebudak...dpt jenjalan yer.

    ReplyDelete
  6. ni taman tasik yang ada playground besar tu kan?

    ReplyDelete
  7. kt area sini salunya org photoshoot wedding juga

    ReplyDelete
  8. Tak pernah lagi sampai sini sebab tak tahu. Dah tahu ni bolehlah pergi kalau ada masa.

    ReplyDelete
  9. Bestnyaaaa. dapat tangkap gambo sekeping pun jadilah hehe.

    ReplyDelete
  10. Seronok melayan anak naik menara..

    ReplyDelete
  11. "Saja jenguk blog kejap ni, tak jenguk tak sedap pulak haha!" Boleh ye gini??

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.