Pages

Search This Blog

Showing posts with label Putra LRT. Show all posts
Showing posts with label Putra LRT. Show all posts

Saturday, April 3, 2010

Putra LRT kini 4 Gerabak

Kepada sesiapa yang dah "LAMA GILER" tak naik PUTRA LRT atau tak turun KL macam aku..
Sesungguhnya aliran transit ringan PUTRA LRT sudah menjadi 4 gerabak ye sekarang..
bukan lagi dua.. mungkin untuk mengelakkan 'kesardinan' gerabak di waktu puncak..

Hahahahaha!
aku pon baru je tau  2 minggu lepas,
itu pun sebab aku teman nenek balik Bangsar..
oh sangat lambat ye aku tau! hahahaahah!
Dari tingkat 13 rumah nenek aku, memang nampak landasan Putra LRT ni..

Maka dengan berbekalkan handphone flip ku,
aku pon sempat la tangkap gambar LRT yang dah bertambah gerabaknya..


terlalu kecil?
klik la untuk besarkan..
maaf aku tiada DSLR!

ala mesti ada antara korang ni dah tau dah kan pasal ni..
hehe.. eh teringin la pulak nak naik gerabak baru ni..hehe..


ps: teringat lawak Johan, kalau 1, seronok, kalau 2, dua ronok, kalau banyak, beronok-ronok..
:P

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.