Pages

Search This Blog

Showing posts with label Sepah. Show all posts
Showing posts with label Sepah. Show all posts

Tuesday, November 10, 2009

Mat Bunga & Dollah Cantik

AKu pernah curang..
Aku pernah beralih dari dia dulu..

Sedankan dari mula2 dia diperkenalkan pada aku,
aku dah suka..

Ceh ayat takleh blah..

Aku nak btau, masa ERA FM mula2 launch dulu,
aku sekolah lagi..
mase tu zaman Halim Othman, Linda Onn, Najman, Khyrill, Seelan Paul...

Wah terase aku pon dah tua bila mengenang dorg tu dah tua!
Haha!!

Pastu, masuk Fafau la, FBI la..

Pastu bila Fafau & FBI dah blah, aku pon blah gak dari ERA..

Masa tu ERA ngah merapu, asik2 iklan je..nyampos!

Tapi lame2, aku rase radio 'tu' plak dah banyak iklan..
ade sekali tu,
aku drive balik dari UKM ke umah aku di Semenyih,
perjalanan selalunya amek masa dalam 30-40 minit,
bayangkan, sepanjang perjalanan aku tu,
ade 3 lagu je??

yang lain sume iklan..
WTF?

Sekarang aku dengar ERA balik..
Korang aku tak tau la, tapi aku sangat SUKA dengar ERA..
sebab walaupon dia pasang iklan, iklan dia lawak!

=)

part paling best mestilah AZnil & DIn Beramboi..



Dan satu lagi yang aku suke dengar,
Adi & Burn..

Oh mungkin dorang ni hampir sebaya ngan aku,
maksud aku, tak terlalu muda atau terlalu tua,
same mangalami zaman Tora Datang Lagi mase kecik dulu,
aku rase ngam je dengar dorang..

yang lawaknye mase dorang jadi DOllah Cantik ngan Mat Bunga/ Mat Jiwang Ruby..
haha!!



Asik gelak je aku!

Sepah ERA pon best gak!


aih..
best2!

(^^,)


ps: anak Erra Fazira comel! *pe kaitan?*

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.