Tuesday, November 10, 2009

Mat Bunga & Dollah Cantik

AKu pernah curang..
Aku pernah beralih dari dia dulu..

Sedankan dari mula2 dia diperkenalkan pada aku,
aku dah suka..

Ceh ayat takleh blah..

Aku nak btau, masa ERA FM mula2 launch dulu,
aku sekolah lagi..
mase tu zaman Halim Othman, Linda Onn, Najman, Khyrill, Seelan Paul...

Wah terase aku pon dah tua bila mengenang dorg tu dah tua!
Haha!!

Pastu, masuk Fafau la, FBI la..

Pastu bila Fafau & FBI dah blah, aku pon blah gak dari ERA..

Masa tu ERA ngah merapu, asik2 iklan je..nyampos!

Tapi lame2, aku rase radio 'tu' plak dah banyak iklan..
ade sekali tu,
aku drive balik dari UKM ke umah aku di Semenyih,
perjalanan selalunya amek masa dalam 30-40 minit,
bayangkan, sepanjang perjalanan aku tu,
ade 3 lagu je??

yang lain sume iklan..
WTF?

Sekarang aku dengar ERA balik..
Korang aku tak tau la, tapi aku sangat SUKA dengar ERA..
sebab walaupon dia pasang iklan, iklan dia lawak!

=)

part paling best mestilah AZnil & DIn Beramboi..



Dan satu lagi yang aku suke dengar,
Adi & Burn..

Oh mungkin dorang ni hampir sebaya ngan aku,
maksud aku, tak terlalu muda atau terlalu tua,
same mangalami zaman Tora Datang Lagi mase kecik dulu,
aku rase ngam je dengar dorang..

yang lawaknye mase dorang jadi DOllah Cantik ngan Mat Bunga/ Mat Jiwang Ruby..
haha!!



Asik gelak je aku!

Sepah ERA pon best gak!


aih..
best2!

(^^,)


ps: anak Erra Fazira comel! *pe kaitan?*

12 comments:

  1. suke dgr radio era jugak
    tp dulu laa..

    sekarang dah tak dgr radio
    sbb sintok jauh sgt
    dkt hutan~

    ReplyDelete
  2. haha:)
    adakah tengku emran masuk ke era?

    hotfm top sebab fafau n faizal je.
    yang lain merapu

    ReplyDelete
  3. anisa: yeke, adeh.. (*_*)

    naz: sbb tu malas dgr Hot..hee

    ReplyDelete
  4. dah lama x dengar radio..

    kalau dulu g kerja dr rumah ke opis dalam 40 minit..

    sekarang opis baru.. x sampai 3 minit.. ha ha ha..
    x smepat nak buka dlm kete

    ReplyDelete
  5. sejak era dirombak balik..
    sejak din beramboi ngan aznil buat segmen pagi..
    sejak tu jojo dengar balik era.
    pagi jek celik mate tros bukak era.

    hotfm dah gedik...

    ERa bez sbb diorang klaka..
    lagi2 aznil dan din...
    sepah pon bez!
    kalo dengar dorg x yah pasang lagu pon xpe..
    hehe...

    die hard fan din beramboi!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  6. skng ni org dh pakat dgr era balik dh.. sebab die slalu ulang lawak din ngn aznil.. best gle! malam2 plak layan sepah.. part paling best segmen jiwa kacau.. macam2 hal.. tmbh plak sume lagu-lagu lama yg menusuk kalbu.. mengimbau kenangan lalu.. hehe

    ReplyDelete
  7. promote era ye..kena dpt komisen nie..hehe..sy dgr ye mane2 ada iklan trus tukar channel..hahaha

    ReplyDelete
  8. si tedi: 3 minit? mmg xsempat..dgr la mlm2..hehe


    jojo: stuju 100%!


    zaimi: yeah! gimme 5!


    bulan: oh tidak, aku takkan bertindak bodoh begitu.. *wink*


    amyliana: ye ke..sy xsuke tukar2.. hehe

    ReplyDelete
  9. si tedi: 3 minit? mmg xsempat..dgr la mlm2..hehe


    jojo: stuju 100%!


    zaimi: yeah! gimme 5!


    bulan: oh tidak, aku takkan bertindak bodoh begitu.. *wink*


    amyliana: ye ke..sy xsuke tukar2.. hehe

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot