Search This Blog

Showing posts with label ikan laga. Show all posts
Showing posts with label ikan laga. Show all posts

Tuesday, July 21, 2020

Kau Pun Melayan!

Semalam, memang hari melayan anak-anak, hari beli jiwa.
Entahlah, mungkin sebab sayu sikit yang adam dah nak sekolah baik hari rabu kan.

Lama dah duduk depan mata 24jam sejak 18 Mac. 
Tak banyak, sikit mesti rasa sayu tu hadir.

Semoga dipermudahkan urusan adam kat sekolah tu.
Sejujurnya risau sebab kes Covid19 ni yang dah asalnya makin surut, jadi naik balik.

Jadi, semalam masa ikut zaimi pergi beli barang akuarium dia, adam nak ikan laga.
Disebabkan rasa nak layan permintaan dia, maka beli lah.
Dah beli kat dia, kena beli untuk amir sekali. 
Harapnya bertahan lama la ikan laga masing-masing tu haha!

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me