SEGMEN REFRESH BLOGLIST SEPTEMBER 2026
-
Rasa bulan september ni bakal menjadi bulan bersegmen, giveaway dan
seangkatan dengannya la kot kan. Hahaha...
Baru pagi tadi SA buat *giveaway sempena a...
2 jam yang lalu
Assalamualaikum wbt Maaf atas kelewatan pengumuman ini! SR sedikit busy, dan ayu pun ada ketika dia kurang sihat hari t…
Jun 05, 2024Gambar masa bulan 4 tahun lepas ni. RUmah pun belum tergerak hati nak deco yang buat accent wall semua tu lagi waktu n…
September 09, 2021Selalu kalau nak alihkan buku-buku berat dari 1 tempat ke tempat lain, ramai orang yang guna kotak kadbod tu je kan. T…
April 27, 2021