Pages

Search This Blog

Showing posts with label meniarap. Show all posts
Showing posts with label meniarap. Show all posts

Friday, November 1, 2013

Gaya Tidur Terkini Adam

Oh hello november..

Sejak sehari dua ni, Adam dah pandai dah selalu terjaga masa tidur malam..
Selalu dia terjaga jugak, tapi tak lama.. dalam berapa minit je, lepas bagi susu tukar pampers semua, dia tidur balik..

Tapi ini tak..

Bila jaga je terus tegak je kepala dia meniarap..
dan terus mengensut main.. takpun menangis..

Oh Adam..

Memang tak cukup tidur emak ayahmu ini..hew hew hew..

Itu satu, lepas tu, sekarang ni dah tak nak tidur mengereng sangat macam selalu tu, mula-mula mengereng..

Lepas tu akan tegak kepala macam meniarap tu..
Tup tup kalau dia mengantuk sangat dia akan tertidur pulak.. dalam keadaan meniarap tu..


Oh Adam..

memang lagilah kitorang tak lena sangat tidur.. takut pulak kalau hidung dia tertungap kan..

Macam-macam perkembangan budak tecit ni..



Sendiri yang takmo tidur malam, lepas tu pagi-pagi sendiri yang bad mood..hahahaha

p/s: cuti cuti cuti :D

Thursday, October 3, 2013

Anak hilang bila tidur malam

Tajuk entry ni boleh jadi tajuk utama suratkhabar tak?
Haha..

Ini kisah anak aku si Adam tu..
Bukan hilang terus.. nauzubillah..

Cuma sejak umur dah nak mencapai 6 bulan ni, dia dah tak nak tidur malam sangat..
Kalau letak dia dalam cot dia, kira ok lah lagi, paling-paling pun dia merengek je sebab tak dapat meniarap..

Tapi bila kitorang laki bini dah tertidur depan tv kat ruang tamu, asalnya Adam tidur dekat tengah-tengah.. Ok lah.. Awal2 tidur tu mesti nampak nyenyak je.. terlopong je mulut budak kecik tu..

Tapi.. bila dah pukul 2.30 pagi macam tu.. Aku mesti terjaga sebab terasa yang adam dah hilang.. dah tak ada kat tengah2.. Bukak je mata.. tepat skali. Memang dah hilang! Tak ada dah kat tengah tu!

Tengok sekeliling, ha amek kau.. jauh dah merayapnya..

Umur belum 6 bulan lagi tapi alhamdulillah adam dah boleh merayap ke depan, boleh pusing2 dalam keadaan meniarap.. dia macam mengensut ke depan guna siku, dia tolak dengan kaki dia.. sampai terangkat-angkat bontot..haha..

Tapi risaulah jugak.. Kitorang ni kadang-kadang bila dah letih sangat, tak perasan adam dah jauh..
Sebab dia tak menangis.. senyap2 je dia pergi merayap.. risau gak dia kutip apa-apa masuk dalam mulut.. Dahlah memang hobi dia masukkan benda dalam mulut sekarang..

Haih la anak.. suka mak tengok adam merayap.. rasa bangga :')

Ye saya suka explore yeay!

Handsome tak saya..hahahah

Reading my first book sampai keluar air liur hahaha

emak <3 adam="" br="">


Alhamdulillah..

p/s: Malam tak nak tidur, pastu orang nak pergi kerja pagi, dia pulak dah mengamuk mengantuk.. apadaaa..

ZzZZzzZZzzz

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.