Pages

Search This Blog

Showing posts with label orang tua. Show all posts
Showing posts with label orang tua. Show all posts

Wednesday, February 6, 2013

Nenek 74 Tahun Terbabas Masuk Longkang

Kesian sungguh nenek ni.
Elok-elok bawak kancil, drive sendiri pulak tu, tup tup sedar-sedar dia ada dalam longkang besar punya!

 


“Saya tidak sedar bagaimanapun boleh berada dalam longkang. Saya cuma perasan kereta tiba-tiba senget dan tidak boleh bergerak,” katanya.

Kejadian yang berlaku dekat Perak ni berakhir tanpa sebarang kecederaan dekat nenek tu. Terima kasih jugak dekat orang ramai yang tolong tarik warga emas tu ke atas.

Kalau tengok dari kereta dia pun, macam tak ada kerosakan teruk sangat. Nasib baik.



p/s: Kalau aku mesti dah panik gila sampai menjerit-jerit kot, nak -nak lagi dalam keadaan yang hormon tak berapa nak betul ni. hua hua..



Friday, June 11, 2010

Tips Menyuruh Orang di Sebelah Diam Ketika Anda Memandu

Hello semua =)

Pernah rasa tension ketika memandu dan orang yang duduk di sebelah anda asyik membebel/bercakap sampai hilang konsentrasi anda dalam pemanduan?
Bertanya itu ini kepada anda yang dahlah sedang pening kepala memandu?
Lebih-lebih lagi dalam kesesakan lalu lintas?



Anda nak suruh dia diam tapi takut dia kecik hati?

Ya kini jalan penyelesaian terhadap masalah itu sudah berjaya ditemui!
Pasanglah Tali Mulut Keledar di kereta anda~!
Boleh didapati di kedai aksesori kereta berhampiran!


Pasti dia diam. hahaha~!

ps: cerita hanyalah rekaan semata-mata sahaja =)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Disclaimer


All content provided on this "Syazni Rahim Blog" blog is for informal reading only. The owner of this blog makes no representations as to the accuracy or completeness of any information or comments on this site or found by following any link on this site.

The owner will not be liable for any errors or omissions in this information nor for the availability of this information.

The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.

This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.