Search This Blog

Tuesday, October 28, 2014

Bersantai






Inilah anak aku yang bertuah..
Mula-mula masa aku baringkan dia, menggelupur takut.

Lepas tu, naik syok pulak.
Taknak keluar dari kolam dah.
Jangan kata keluar kolam, nak didudukkan pun dia tak kasi.

Saja rilek-rilek hari ahad haritu..
Tak ke mana sangat pun..
Enjoying the moment dalam rumah yang masa weekdays kami ada kat rumah tu malam je..

Kejap lagi nak bawak dia pergi injection untuk setahun 6 bulan.
Harapnya tak ramailah.


Monday, October 20, 2014

Belikan anak kereta mewah

Ingat anak Che Ta je ada kereta mewah?
Anak aku pun ada kereta mewah jugak.

Mewah adalah merah yang disebut dengan pelat seorang anak kecil.

Kereta merah : Kereta mewah.



*saja je nak usik Che Ta*

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Ya it's me