Thursday, February 18, 2021

Tujuh Hari Mencintaimu 3 7HM3

 Selepas 7HM dan 7HM2, ada lagi sambungannya rupanya.



Ingat dah bahagia dah si Mia Adriana ni hahah.


Baca kat SINI tadi, katanya akan ada watak yang meninggal dunia.

Terbaru, Siti Rosmizah mengumumkan bahawa drama ‘7 Hari Mencintaiku 3’ sebanyak 35 episod bakal menemui penonton tidak lama lagi di slot yang sama. Agak-agak konflik dan pengakhiran kali ni macam mana pula ye?


 Amboi 35 episod weh, lama gak tu kalau seminggu 5 episod.

Khuzairy nak kahwin dengan siapa pulak?

Mak Leha nak cari perempuan mana pulak?


Tambahnya, 7HM3 akan ditayangkan tidak lama lagi dan dia pasti penonton akan terkejut dengan pelbagai kejutan yang tidak dijangka.


“Ibu kawan Alisa, mama dia mati, dia dah tak ada mama. Alisa tak nak ibu mati. Alisa Sayang ibu.” “Abang long, boleh kita bawak jenazah masuk?” “Ya Allah nak! Kuat nak! Mak tahu kau kuat. Kita semua kena kuat. Allah lebih sayangkan dia.”


Sementara itu, Siti Rosmizah turut memberi sedikit teaser mengenai dialog 7HM3. Menerusi dialog yang diberikan, rata-rata netizen membuat ramalan bahawa Mia (Siti Saleha) bakal meninggal dunia di akhir drama tersebut.


Laaaa..

Betul ke agaknya Mia Adriana yang akan mati?

Ke abang Ri yang mati?

Ke Alisa?

Minah ke Do yang mati dulu?


Hahaha!


Tapi kalau tayang nanti, mesti aku nak tengok jugak punya, sebab iolls kalau drama lakonan Shukri Yahaya ni jaranglah kalau iolls tak tengok 😆

Walau terpaksa bersabar tengok perjalanan drama tu nanti 🤭


Kredit berita: Oh Bulan.com

20 comments:

  1. hai kak..lamo den tak singgah sini..ngeh3

    jemput join GA :)

    https://nasuha-itsmyessay.blogspot.com/2021/02/giveaway-vektor-20-by-cuya.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. hai cuya! tu lah, lamo tak jumpa kat sini hehe

      Delete
  2. dari part yang pertama tak pernah tengok...

    ReplyDelete
  3. tak tgk cita ni , sbb tak suka heroin dia hahaha

    ReplyDelete
  4. OH NO!!!!!!
    lagi sekali????
    Adoii ni konpom kluar bulan pose nanti ke?

    ReplyDelete
  5. tak sabar nk tgk he hee
    samala kita drama Shukri Yahya mestiii tgk

    ReplyDelete
  6. ehhh ada sambungan lagi ya hahaha
    keluar ni nanti kecoh lagila dgn hastag2 dkt fb lol

    ReplyDelete
  7. Lahh ada sambungan rupanyaaa nanti nak tengokk

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jom nanti kita tonton sama2 dari rumah masing2 😊

      Delete
  8. Whoaaa... gila ahhh.. panjang behtul episod ek.. Memang kalau mati hero or heroin, habis dah ni.. takda keempat lagi ler

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kot dia sambung anak dia pulak jadi heroin, manalah tau kan 🤭

      Delete
  9. sorry, tak layan drama-drama ni

    ReplyDelete
  10. Tak sabar nak tunggu 7HM3. Katanya pak samad yang takde nanti. Sama sama kita tengok nanti :)

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot