Monday, April 12, 2021

Status PKP Negeri

Dan selamat berpuasa juga pada semua ❤️




 

16 comments:

  1. Saya ni sampai dah tak boleh nak faham apa itu PKP, PKPB, PKPP dan segala macam PKP lagi.. Pening kepala.

    ReplyDelete
  2. Selamat berpuasa kak syaz dan keluarga! :)

    ReplyDelete
  3. Seremban ontok ontok je situ. Aduhaiii...

    ReplyDelete
  4. TAHNIAH ANDA PEMENANG HEADER KOMEN BULAN APRIL DI BLOG RABIA <3

    ReplyDelete
  5. bestnya korang dah pkpp, kami ni bila lah nak lepas pkpb asyikla sambung je

    ReplyDelete
  6. Salam Ramadan.
    Selamat menjalani ibadah puasa & terawih.
    Semoga dipermudahkan segala urusan. Take care & Stay Safe

    ReplyDelete
  7. ntah bila nak reda pandemik ni...

    ReplyDelete
  8. kami masih lagi pkpb..mudah2an cepat la reda...risau sangat dengan family kat bintulu sarawak..hari ni KKM da bagi arahan untuk adik dan satu ofisnya kuarantin 7 hari dekat hotel..

    ReplyDelete
  9. Dah tak lalu nak ikut PKP, PKPB, PKPP..
    salam Ramadan Syaz

    ReplyDelete
  10. semoga kes bertambah kurang. harap jgn boleh rentas negeri lagi skrg..
    ramadhan kareem buat syazsekeluarga semoga ramadhan kali ini terbaik buat kita

    ReplyDelete
  11. selamat berpuasa Syaz , jemu dah dengan semua ni kan

    ReplyDelete
  12. haihhh.. dah malas tgk berita ni sbb malaysia punya undang2 ikut kasta

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot