Emak | Wordless Wednesday


 

Post a Comment

13 Comments

  1. Assalamualaikum emak syaz! amboi..kemain yg tukang snap tu..smpai begitu caranya...ni tips nmpak kurus ke camne hehehheee ^_^

    ReplyDelete
  2. Kelihatan muda lagi mak.. Mak saya dah berusia. Orang kampung. Tak pernah pakai t-shirt dan seluar. Biasa pakai kain batik dan baju kurung je.. Sekali rindu kat mak.. Rumah mak tak jauh sangat, memang biasa pergi juga rumah mak. Dulu sebelum covid-19 memang salam, peluk cium mak, tapi kini, bila nak balik, beriahu je, mak... feros balik dulu.. Tak salam, tak cium.. Moga segera pandemik ini berakhir

    ReplyDelete
  3. Berapa umur emak syaz?
    Berbaktilah dan sayangilah dia sementara masih ada

    ReplyDelete
  4. Rindu nya emak kita di kampung

    ReplyDelete
  5. muda dan sihat lg.. alhamdulillah..

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah sihat walafiat mak syaz..

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah masih ada emak. semoga mak kak syaz dikurniakan kesihatan yang baik sentiasa, insyaAllah

    ReplyDelete
  8. Alhamdulillah.. Semoga emak syaz diberikan kesihatan yang baik.. Aamiin..

    ReplyDelete
  9. Skali pandg mak syaz..ade irap2 juga dgn syaz 😊

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.