Monday, 23 August 2021

Teka-teki Isnin


Ya, sekejap je dah Isnin semula.
Selamat Hari Isnin semua!
Eh dah malam dah pun hehe..

Amir ada teka-teki untuk semua:

Lampu apakah yang bila dipecahkan, akan keluar orang?

Ha jawab!

PS: Kalau sudi jom like video ayu dekat facebook ya.
Setakat ni ayu ada persaingan sengit.

Omak yang berdebar-debar!



Kat SINI

Terima kasih pada yang dah like.
Terima kasih semua 😘

 

21 comments:

  1. Lampu rumah jiran, cuba pi pecahkan sekarang 🤣

    ReplyDelete
  2. Jangan pecahkan lampu jiran, memang keluar la orangnya nanti..hahah

    Semoga Ayu menang!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha!
      Alhamdulillah terima kasih atas doanya, semoga murah rezeki 💖💖

      Delete
  3. CCL jawab teka teki.. Jawapannya Lampu jiran sebelah

    ReplyDelete
  4. Hehe jawapan sudah bocor.

    ReplyDelete
  5. hahaha... itu ke jawapannye?... lampu rumah jiran?

    ReplyDelete
  6. Hahahah terhibur baca teka-teki dan jawapannya 😂🤣

    ReplyDelete
  7. ooo lampu mahal kat rumah orang ek jawapan dia..hahahah

    ReplyDelete
  8. lain kali pecahkan lampu yg x de org dlm rumah tu😆😆😆

    ReplyDelete
  9. nak teka..
    lampu jira tetangga? hihi

    gudluck ayu, semoga berjaya..

    ReplyDelete
  10. Lampu jiran. Itupun kalau jiran ada dalam rumah :)

    ReplyDelete
  11. Ohhhh jawapan dia lampu jiran eh hahaha, kemain saya fikir lampu apa yang keluar orang >.<

    ReplyDelete
  12. Saya jawab lampu rumah jiran.. seperti kaean2 diatas..
    🤣🤣🤣

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car

Awana SkyWay Gondola: Genting Highlands Cable Car
BOOK YOUR RIDE HERE