Thursday, September 9, 2021

Seluar Batik Besar dan Selesa

Orang memberi, dapatlah kita merasa.
Beberapa hari lepas, sampai seluar batik yang besar dan selesa ni kat rumah.
Ada orang bagi sebagai hadiah.
Tapi dia tak bagi aku kasi tau orang lain yang dia bagi hadiah berbentuk seluar batik bercorak bunga merah jambu ni ๐Ÿ˜‚

Katanya dia beli pun secara online juga.
Eh ye ke?
Ke silap?

Alamak kena check semula.

Tapi material kain dia jenis batik cotton yang selalu dibuat baju kemeja batik sekarang ni.

Bukan material kain batik asli yang lagi sejuk kalau dipakai tu.

Tapi tetap dah sangat selesa untuk dipakai sehari-harian.

Aku pakai tidur siap hahaha

Didoakan semoga murah rezeki si pemberi ๐Ÿ˜Š

24 comments:

  1. Suami akak belikan lain batik..tp amat tak selesa nak pakai..licin..so akak hantar tailor suruh dia buat seluar..15 helai ..anak2 kata selesa pakai..

    ReplyDelete
  2. Suami akak belikan kain batik..tp amat tak selesa nak pakai..licin..so akak hantar tailor suruh dia buat seluar. ..anak2 kata selesa pakai..

    ReplyDelete
  3. Cantik coraknya. Tapi nampak orange pulak dalam gambar. Biasalah faktor lighting. Alhamdulillah, orang memberi dapatlah kita merasa pakai :) Semoga murah rezeki si pemberi. Aaminnn...

    ReplyDelete
  4. Memang rasa selesa dapat pakai seluar tu sampai boleh bawa tidur. Longgar saja kan, senang nak bergerak.

    ReplyDelete
  5. In sya Allah selesa ni..kalau pakai seharian mesti rasa best. Jenis serap peluh.

    ReplyDelete
  6. Saya dah lama nak seluar gini jugak Sebab macam best je buat tidur hahaha

    ReplyDelete
  7. sedap pakai seluar macam ni kat rumah :)

    ReplyDelete
  8. Ade gak sepasang kat umah, tp jarang pakai..

    ReplyDelete
  9. waah. saya pun beli mcm ni kat shopee. memang selesa sangat2 hehhe sampai dua kali beli.

    ReplyDelete
  10. Saya pun pakai seluar corak kain pelekat.. Beli masa Ramadhan yang lepas di Bazaar Ramadan.. Guna untuk solat..

    ReplyDelete
  11. sekarang banyak dalam bentuk seluar.sarung je senang..

    ReplyDelete
  12. Sy ada seluar kain pelikat. Nak beli lg sbb yg tu dah lusuh.

    ReplyDelete
  13. Selesa pakai tidur ni kan. Tapi kdg tak suka nak beli sebab jahitan dia mudah tertetas terutama di kelengkang ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†

    ReplyDelete
  14. bunga dia merah jambu ke?? apsal ammi nak oren?

    ReplyDelete
  15. selesa pakai tido
    lgpun mesti tak panas kan
    cantikk coraknya

    ReplyDelete
  16. macam best jugak seluar ni. Sedap pakai seluar batik musim sejuk ni.

    ReplyDelete
  17. Janji selesa dah memadai.. hoho.. haritu ada beli untuk anak kawan.. hihi

    ReplyDelete
  18. takla londeh pakai kain batik, saya sedang mencari tukang jahit ni, hendak jadikan kain batik kepada seluar tido. muahahaa!

    ReplyDelete
  19. KSarie sekarang pun macam berkenan juga seluar batik. Dah ada 3 helai. Memang selesa pakai sebab cotton kan.

    ReplyDelete
  20. Memang selesa pakai seluar macam ni kalau tidur malam malam, tapi tulah kadang mudah tertetas benangnyaaa.

    ReplyDelete
  21. CCL pun selesa sangat pakai seluar batik ni ,memang dah ada banyak koleksi seluar corak batik untuk dipakai duduk di rumah

    ReplyDelete
  22. Trend sekarang syaz! shida pun ade dua seluar ni hahaa..kain batik mertua bg buat seluar tidur..^_^ mmg selesa..

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot