Sunday, October 17, 2021

IRL Still ILY

Salam hujung minggu semua!
Selamat berehat di hari Ahad. Bagi yang berada di negeri yang minggunya bermula dengan hari Ahad, selamat bekerja/bersekolah/berkuliah dan apa-apa sahajalah yang sedang kalian lakukan.

Moga hari Ahad kalian baik-baik sahaja!



I love you my kids!


13 comments:

  1. Alalala... baiknya berpeluk2.. Mesti tak pernah gaduh ni...

    ReplyDelete
  2. Selamat beristeri rehat hujung minggu

    ReplyDelete
    Replies
    1. selamat sudah saya berehat bersama suami dan anak-anak tadi hehe

      Delete
  3. ILY..mesti yg mendengar terpinga2..

    ReplyDelete
  4. Salam..permata hati anugerah dariNya kena..jaga hati dan sayangi inshaAllah pasti menjadi anak yang solleh ya

    ReplyDelete
  5. Bahagia rasanya melihat anak-anak sentiasa harmoni.

    ReplyDelete
  6. In real life, i love you.. Ehhh. tibber... Thanks info.. tak pernah sebut IRL secara shirt form gituuu... ILY tu ada la.. type type.. hahahaha

    ReplyDelete
  7. seronok tgk anak2 happy & baik2 mcm ni kan?

    ReplyDelete
  8. baru tahu shortform bagi perkataan in real life .

    ReplyDelete
  9. IRL tu tak perasan pulak ada yang guna. Tapi ILY dah biasa :)

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot