Tuesday, November 23, 2021

Mengharapkan Emas di Hujung Jalan

 

Ewah tajuk post. Sebenarnya post ni tak adalah nak cerita pasal Rantai Leher Dinar Emas 916 ke apa pun. Saja je sebab tak tau nak letak tajuk apo.
Perbincangan semalam tak berapa nak fruitful, tapi tidaklah sia-sia. Banyak membuka mata dan menyebabkan aku terus menggali info-info berkaitan. Dan, aku terjumpa satu jalan lagi selain jalan yang aku harapkan tu. Dan aku macam lebih suka pula nak jalan di jalan yang aku baru sedar kewujudan dia tu.

Jadi disebabkan itu aku macam sedikit (banyak!) sibuk. Aku berharap sangat aku dapat meneruskan hasrat aku tu dengan jayanya. Same goes to my husband juga. Because it's time.

Ok gais, have a nice day!

13 comments:

  1. Walau apa pun...semoga semuanya dipermudahkan buat Syaz...

    ReplyDelete
  2. Road to PhD ye. Semoga dipermudahkan jalannya. Aaminn...

    ReplyDelete
  3. Wow, semoga dipermudahkan segala urusan buat Syaz. Kita pulak nervous. Haha

    ReplyDelete
  4. wahhhh semoga dipermudahkan urusan. singgahlah baca blog kite.

    ReplyDelete
  5. May Allah ease everything for you & your husband aamin.
    Ingat jumpa rantai emas di tepi jalan haha...

    ReplyDelete
  6. Semoga dipermudahkan segala urusan yang mendatang dan meraih kejayaam

    ReplyDelete
  7. Bunyi macam projek besar. All the best dan semoga dipermudahkan urusan

    ReplyDelete
  8. Semoga dipermudahkan Allah untuk Syaz dan suami 💪🏼

    ReplyDelete
  9. KESIBUKAN MELUPAKAN HASRAT MENGGAPAI EMAS KAN SYAZ

    ReplyDelete
  10. sebelum decide..pikir pikir, timbal sana timbal sini..pastu decide

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot