Atau emel SR di syaznirahim[at]gmail.com

Wednesday, December 15, 2021

Sambal Hitam Pahang Mim Rizqi | Wordless Wednesday

 

13 comments:

  1. Orang kata kalau makan sambal dengan nasi putih habis sepinggan..maknanya sedap la sambal tu...

    ReplyDelete
  2. Mesti sedap tu... tak perlu tambah benda lain...

    ReplyDelete
  3. suka juga sambal hitam..ada kwn jual biasa beli dgn dia

    ReplyDelete
  4. sesuai sangat makan dengan telur mata kicap pastu nasi panas, nasi sejuk pun layan ada sambal ni

    ReplyDelete
  5. wah..bertambah selera nak makan kan

    ReplyDelete
  6. Sambal gini mmg jadi stok waktu bulan Ramadhan. Taktau nak sahur apa goreng je telur dan letak je sambal ni... Settle masalah

    ReplyDelete
  7. gandingan mantap dengan telur goreng dan kicap bersama nasi panas panas.

    ReplyDelete
  8. sambal ni evergreen.
    terutama ramadhan nanti, time sahur.
    mata tak boleh buka besar, tapi menyuap jugak dek penangan sambal itam dgn telur mata kerbau.
    nasi panas-panas plak, kan :)

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot