Wednesday, December 22, 2021

Sleepies Wow Me Out | Wordless Wednesday


 

13 comments:

  1. Dulu suka beli masa kecik- kecik...ni dah lama x guna..hehehe...tapi baru ada belikan yang kaler2 untuk si Tiara...

    ReplyDelete
  2. sepit rambut beli kat shopee ke? hehe

    ReplyDelete
  3. Nostalgia ni benda alah ni...Zaman sekolah renda berlumba kumpul.Berderet kat rambut rasa segak.sangat dah...🤣🤣🤣

    ReplyDelete
  4. sepit zaman sekolah ni hahaha...
    skrg mcm dah kurang org guna...tmbh kat rumah ni xde bdk pompuan, lagi ar x tgk aksesori gegirls dah heheh

    ReplyDelete
  5. Uncle suka bunyi 'ketap-ketap' dia.... :D

    ReplyDelete
  6. suka sepit ni...senang! Iris kecik2 pun pakai, but ada bunga & reben2 la...

    ReplyDelete
  7. Wah sepit lejen ni Syaz 😆😆

    ReplyDelete
  8. Menggamit memori betul sepit rambut ni.
    Aksesori melaram zaman dolu-dolu hahahah

    ReplyDelete
  9. sepit rambut zaman dahulu kala ni... masih ade lagi ye

    ReplyDelete
  10. sepit Feminin. Zaman sekolah suka pakai ni

    ReplyDelete
  11. aww comel, kalau rambut pendek selalu guna klip ni

    ReplyDelete
  12. sepit zaman aida sekolah ni.
    gi sekolah boleh pakai kaler itam aje.
    ni la dia sepit rambut yg kekal di kepala.
    meskipun berlari lari kat padang :)

    ReplyDelete
  13. Sepit rambut legend ni. Dulu ada jugak pakai. beli banyak pun selalu hilang.

    ReplyDelete

Ada apa-apa nak tulis? ;)

Premium Flexible Related Post Widget for Blogger – Blogspot