Goyang Goyang Goyang Kepala

Melayan anak-anak main Tik Tok.

Asalnya SR buat akaun TikTok ni untuk tengok video-video English. Suka sangat sebab banyak video yang ajar cara sebutan, idioms dan macam-macam lagi tentang English.

Lepas tu SR suka juga tengok video self motivation, self help dan yang berkaitan dengan kehidupan introverts.

Hari ni, budak-budak ni ternampak pula dalam fon SR ada TikTok. Tu yang layankan diorang main filter. Antaranya video si amir macam dekat atas tu lah. Heheh..

Siapa ada TikTok, kalau ke sana, suka tengok content berkenaan apa? Sharelah! 

Dan siapa sudi jomlah follow akaun TikTok SR ☺️

Post a Comment

9 Comments

  1. Budak2 sekarang memang suka tengok Tik tok

    ReplyDelete
  2. Banyak manfaat, banyak juga keburukannya TT ni

    ReplyDelete
  3. He hee ciknur layan.jga suka org pos selawat Nabi, zikir2 dan Ustaz 2 bg tazkirah. kadang2 berita2 terkini cam banjir, kemalangan cepat je dorang update. Dpt jg tahu

    ReplyDelete
  4. amboi pandai ye dia.... nanti jenguk la tiktok akak juga... norhidanamiswan

    ReplyDelete
  5. amboi kemain die goyang2 hehe..tkde akaun tiktok tp slalu tgk org share info2 agama..suka baca

    ReplyDelete
  6. Nnti follow akaun tiktok rabia

    Rabiahtuladawiyah

    ReplyDelete
  7. semoga dapat yang baik-baik sahaja dari TT. Terutama anak-anak

    ReplyDelete
  8. Banyak juga education dalam TikTok. Tapi versi fun lah.

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.