Janggal | Wordless Wednesday

Bila kena tunggu lama dalam kedai gunting rambut lelaki, hanya berdua dengan amir. Janggal sungguh!



Comments

  1. ni rambut raya amir ke? selamat hari raya utk syaz sekeluarga.. maaf zahir batin

    ReplyDelete
  2. Eh, ada hiasan hari raya jugak kat kedai gunting rambut.

    ReplyDelete
  3. duk ja diam2 syaz amir ada

    ReplyDelete
  4. Gunting rambut pun dah mahal sekarang
    Baik beli ketam rambut, tak payah pegi kedai gunting

    ReplyDelete
  5. Hehehee... rasanya macam tak pernah hantar anak lelaki Mrs. A gunting rambut depa pi dengan babahnya

    ReplyDelete
  6. elakkan rasa janggal dengan main phone

    ReplyDelete
  7. memang janggal. selalunya ni keje bapak eh

    ReplyDelete
  8. pernah jg mcm ni, tunggu arwah ayah..sib baik takde pelanggan lain dlm kedai...

    ReplyDelete

Post a Comment

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)