Apa Boleh Buat Dengan Bra Lama Anda?

 

Ada 3 Perkara Yang Boleh Dilakukan Dengan Bra Lama

Berapa kerap anda membeli coli baharu untuk menyerikan almari pakaian anda? Sebaik-baiknya, setiap wanita menggunakan pakaian bra biasa sekali dalam 6 bulan. Berikut adalah perkara yang boleh anda lakukan dengan coli lama anda!

1) Sumbangkan mereka untuk tujuan tertentu

Tertanya-tanya apa yang perlu dilakukan dengan coli baharu yang mungkin anda tidak mahu pakai atau coli lama yang masih dalam keadaan agak baik? Kami ada idea untuk anda! Kumpulkan beberapa coli yang mungkin tidak anda pakai lagi dan dermakannya kepada organisasi tempat anda boleh membantu seseorang yang memerlukan. Ini juga merupakan cara yang sangat berkesan untuk mengitar semula coli yang boleh dipakai berbanding dengan hanya membuangnya.

Be creative!


2) Jadi kreatif dan DIY

Jika anda berada dalam mood kreatif, maka bersiaplah untuk memanfaatkannya sepenuhnya dengan coli lama anda! Anda boleh mengumpulkan semuanya dan mereka bentuk sekeping asli. Cipta dompet coli yang menyeronokkan untuk membawa semua gincu, wang dan keperluan kompak anda yang lain; alternatifnya tidak berkesudahan! Carian pantas untuk panduan video DIY akan membantu anda menyusun beg tangan, tanpa perlu melabur dalam terlalu banyak produk dan aksesori tambahan.

Dengan idea yang inovatif, tidak perlu risau untuk tidak memanfaatkan coli kegemaran anda


3) Cabut dan pasang

Adakah anda mendapati diri anda menggunakan semula produk atau bahagiannya sehingga ia menjadi tidak berguna? Jika anda seorang yang tidak suka membazirkan sebarang sumber, maka kami menyokong anda dengan beberapa idea yang menyeronokkan. Mulakan dengan menanggalkan semua coli lama anda dan pisahkan wayar bawah dan pad daripada tali dan jalur.

Wayar dalam coli adalah lembut, selesa dan diperbuat daripada plastik atau logam yang dibentuk. Ini menjadikan mereka sumber yang hebat untuk mengubahnya menjadi ikatan rambut yang menyeronokkan yang juga boleh anda hiasi dengan cengkerang, manik, mutiara dan benda cantik lain yang mungkin anda ada.

Bra juga mempunyai sisipan coli berkualiti baik, boleh diguna semula walaupun pada penghujung tempohnya! Tidak masuk akal untuk membuangnya, bukan? Anda tidak perlu berbuat demikian kerana kami ada idea untuk anda! Anda boleh memotong bentuk yang sempurna daripada pad ini, menggunakannya sebagai sisipan kasut dan akhirnya mengucapkan selamat tinggal kepada semua gigitan kasut yang menjengkelkan itu! Dengan idea yang inovatif dan menarik seperti ini, anda tidak perlu risau untuk tidak memanfaatkan coli kegemaran anda sepenuhnya. 

SUMBER

Post a Comment

9 Comments

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.