Makan Solo di Mekdi Bahau

Assalamualaikum wbt


Dah makan ke semua? SR singgah makan sekejap dekat McDonald's Bahau. Lapar pula. SR tadi ke Jempol sekejap, uruskan sesuatu. Jeng jeng jeng! 


Haa nantilah SR cerita sebab apa SR ke Jempol seorang diri pagi ni. Ada kaitan dengan misi menarik yang SR beritahu beberapa hari lepas.

Mekdi Bahau ni tenang aje, orang tak ramai. Tapi nak pergi ke kawasan dia jenuh berpusing-pusing keliling Kiara Mall, sebab diorang buat jalan jenis sehala sehala.

Yang penting perut perlu diisi!

Jom makan semua! Ittadakimasu!

 

Post a Comment

10 Comments

  1. ya Allah rindunyaaaa, teringin pulak makan mekdi...asyik makan kambing je 😭

    ReplyDelete
  2. Jalan sorang2 ? kalau ciknur berlapar le he hee

    ReplyDelete
  3. Waalaikumussalam.
    selamat bermekdi. Apa agaknya cerita menariknya tu Syaz.

    ReplyDelete
  4. macam dah lama je x makan mekdi ni

    ReplyDelete
  5. semalam baru makan mekdi! Lunch tadi makan kedai nasi campur sebab nak makan nasi hehe. Take care kak syaz

    ReplyDelete
  6. Lama x makan mekdi suka ayam goreng spicy dia. ;)

    ReplyDelete
  7. rinduu nak makan ayam goreng mekdi, dengan sos mekdi sekali!

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.