Suami dan Anak Lelaki | Throwback


Assalamualaikum wbt

#throwback

Harini SR nak throwback jauh sikit ke belakang. Ke tahun 2016. Ha lama tak? Masa ni amir masih bayi. Adam baru 2 tahun lebih, sekolah pun belum. Ayu apatah lagi, memang belum lahir. 

Tak ada apa pun kisahnya, sama macam hari-hari biasa yang dilalui. Cuma SR rasa touching bila tengok muka zaimi dalam gambar-gambar ni. Jelas kelihatan muka dan gaya rambut zaimi berbeza sangat masa ni dengan sekarang.

Mudanya tengok dia dalam gambar ni! Haha! Buah hati SR yang seorang ni. Dia memang disayangi anak-anak. Dekat rumah ni, SR lah yang antagonis. SR lah yang pegang 'watak' garang. Zaimi yang rilek-rilek. 

Tapi, jangan sampai dia yang marah. Ayah kalau marah, ertinya anak-anak memang dah melebihi tahap nakal yang dibenarkan! Memang dia kelulah semua, SR pun ikut diam hahaha!

Tapi kalau nakal-nakal tahap normal, SR lah yang hijau dan singa. Anak-anak lari ke zaimilah cari perlindungan haha!




Hai lah masa, cepat sungguh kau berlalu.
Itulah kehidupan...

Ayuh terus jalan ke depan. Tengok anak-anak membesar dan terus membesar!
 

Post a Comment

5 Comments

  1. Ibu sentiasa jadi singa dirumah. Dengan ayah elok je mereka. Ayah wat lek aje. ;) Tapi sekali ayah marah semua diam sekali cakap semua bangun terus buat. ;) Cepat sggh masa berlalu kan SR. Anak pun dah jadi anak bujang. ;)

    ReplyDelete
  2. Watak antagonis ye SR.
    Samalah kita ni, kitalah harimau, kitalah singa. Tapi yang peliknya kalau anak-anak ada masalah, harimau dan singa itulah tempat pertama mereka mengadu...ahaks!

    ReplyDelete
  3. begitulah.... lelaki Kelate meme penyayang dan jjuruh!

    ReplyDelete
  4. masa pantas tanpa sedar tahun bertukar tahun
    tupp tup ank besar tinggal la ibu abah je nanti


    ReplyDelete
  5. Wah! Rambut encik suami! Muda ran rebel!

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.