Top Commentator Blog SR Januari & Februari 2023

 

Assalamualaikum wbt


Kalau 2021 dulu, SR umumkan top commentator setiap bulan. 2022 pula, SR umumkan setiap 6 bulan. Untuk 2023 ni, SR nak umumkan setiap dua bulan pula. Aci tak? Hahaha...


Terima kasih SR hendak ucapkan kepada 10 blogger yang banyak mengunjungi dan meninggalkan jejak mereka pada blog SR yang marhaen ni.

Kadang SR rajin, kadang auto publish, Niche memang personal dan sharing. Tak ada tema yang tetap. Namun, masih juga ada yang setiap untuk hadir. SR ni kadang tak sempat nak ke blog mereka semula, tapi dah namanya mereka ni blogger Malaysia yang cool dan awesome, mereka tinggalkan komen tau!

TERIMA KASIH!

Terima kasih buat:


2. SA






8. Cuya




SR ada hajat nak bagi hadiah pada salah seorang mereka. Jadi, siapa antara 10 orang mereka ni yang tinggalkan komen yang paling awal pada post SR yang ini, dialah pemenangnya!

Pada yang lain, jom kita sama-sama mengunjungi blog mereka tanda sokongan! Jom! Setiap trafik yang hadir ke blog adalah amat berharga bagi seorang blogger tau!

PS: Jom kita nantikan siapa yang bertuah! 😁

Post a Comment

10 Comments

  1. Tahniah semuanya... waa nak kena rajin komen lgi nie haha.. susah nak masuk list akak

    ReplyDelete
  2. Lama tak masuk senarai.. Hihi

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum...selamat pagi SR...hadir mencuba nasib...hahaha...

    ReplyDelete
  4. wah..ada jugak nama MA kat situ..congrats to all..
    syaz pun selalu jengah ke blog MA..tq jugaks yer.. :-)

    ReplyDelete
  5. tahniah kpd pengomen tegar blog SR. keep up the good work!

    ReplyDelete
  6. Tahniah semua
    tak sangka dapat juga blog akak tersenarai dalam tu, lagipun entri SR macam-macam akak suka je nk komen dan baca

    ReplyDelete
  7. WAH TAHNIAH SEMUA PENGOMEN RAJIN

    ReplyDelete
  8. oooo dia kena dalam 10 orang ni..ok2 faham dah..hahahahaha

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.