Yogurt Mangga Rendah Lemak Fernleaf

Assalamualaikum wbt...


SR kecundang hari ni. Malam tadi dah mula selesema. Pagi tadi ada bibit-bibit nak demam. Dalam pukul 8 lebih, terus demam betul-betul. SR tak tahan. Kepala rasa berat. Duduk ajelah rumah.
Tadi SR order makanan sikit dari Pandamart. Beli apa yang patut. Belilah yogurt sekali, ayu selalu mintak. SR je lupa belikan.


Seronoklah dia tu. SR belikan yogurt mangga. Masam oi! Tapi ayu suka. Ayu pun kebetulan tak sekolah minggu ni. Sekolah dia tutup 10 hari sebab ada outbreak HFMD. 

Alhamdulillah ayu tak kena. Sekolah diarah tutup untuk pembersihan sebab nak elak lebih ramai anak-anak terjangkit.


Itulah sahaja.
Oh ya, ada sesiapa pernah isi Visit Japan Web? Ada buat post? Kalau ada, boleh share pada SR?

 

Post a Comment

6 Comments

  1. semoga cepat sembuh SR...
    masuk sini baru tau pasal Visit Japan web tu...apokobondo eh tu?

    ReplyDelete
  2. semoga cepat sembuh!! dapnye dia makan yogurt yer

    ReplyDelete
  3. semoga cepat sembuh kak syaz, minum air banyak2 ye

    ReplyDelete
  4. Semoga cepat sembihnya.
    Wak kalau rasa nak demam cepat2 cari air kelapa

    ReplyDelete
  5. Ngape Ayu tutup muka dia pulak kali ni...?

    ReplyDelete
  6. Saya tak pandai sangat makan yogurt

    ReplyDelete

Setiap ulasan yang ditulis adalah dibawah tanggungjawab yang memberi komen. Sekiranya mahu berhubung dengan saya, hubungi saya di syaznirahim@gmail.com :)

Every comment written is under the responsibility of the commenter. If you want to contact me, reach me at syaznirahim@gmail.com :)

Apa yang saya tulis di blog ini dahulu, saya sendiri mungkin sudah tidak bersetuju dengan content itu pada hari ini. Semestinya segala penulisan dalam blog ini tidak sesuai untuk dijadikan rujukan (citation/reference) dalam penulisan artikel / jurnal saintifik. Pemilik blog tidak bertanggungjawab sekiranya isi kandungan blog ini diambil sebagai rujukan akademik.

What I wrote on this blog before, I may not agree with the content today. Certainly all writing in this blog is not suitable to be used as a reference (citation/reference) in the writing of scientific articles/journals. The owner of the blog is not responsible if the content of this blog is taken as an academic reference.